انواع استانداردهای ناودانی

Catégorie: Questionsانواع استانداردهای ناودانی
Verlene Greville demandée il y a 2 mois

بر اساس و شکل فروش: رول، شیت و فابریک
بر اساس شیوه نورد: قيمت نبشی نورد پیوسته و نورد ناپیوسته
بر اساس آلیاژ‌ها: قيمت نبشی دو نوع ورق‌های سیاه و ورق آلیاژی
بر اساس گرید: ورق‌های از نوع آلیاژی به میزان ترکیبات عناصر و به‌خصوص کربن به گرید‌های مختلف تقسیم می‌شوند که معروف‌ترین آن‌ها ST37 و ST52 است.
یکی دیگر از روش‌های پوشش‌دهی و حفاظت از ورق سیاه،‌ استفاده از روکش‌های گالوانیزه است. در این روق، ورق را ابتدا به خوبی پرداخت و تمیز کرده و سپس آن را وارد فلز روی مذاب می‌کنند تا لایه‌ای از روی آن‌ را بپوشاند. این کار باعث ایجاد یک لایه محافظ در برابر عوامل خورنده و فرساینده خواهد شد. گالوانیزه کردن طبعاً باعث افزایش قیمت محصول نیز می‌شود. در مقاله بررسی قیمت ورق گالوانیزه و ورق سیاه این موضوع را بررسی کرده‌ایم.

ورق‌های گالوانیزه رنگی با ابعاد متنوع در بازار ایران
ورق‌های گالوانیزه رنگی، به دلیل ویژگی‌های خاص و کاربردهای گسترده‌ای که دارند، در بازار ایران با ابعاد و ضخامت‌های متنوعی عرضه می‌شوند. اما از میان این تنوع، ورق‌هایی با ضخامت ۰.۵ میلی‌متر و عرض ۱.۲۵ متر بیشترین تقاضا را دارند و بیشترین موجودی را در بازار به خود اختصاص داده‌اند. این ابعاد به دلیل انطباق با نیازهای صنایع مختلف مانند ساختمان‌سازی، خودروسازی و سایر صنایع، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. شرکت‌های تولیدکننده ورق‌های گالوانیزه رنگی، با توجه به نیازهای بازار و توانایی تولید خود، این ابعاد را به عنوان انتخاب اصلی خود برای تأمین بازار در نظر می‌گیرند و سهم بیشتری را در بازار ایران به خود اختصاص می‌دهند.

میلگرد چیست؟ میلگرد را باید یکی از اصلی‌ترین اجزاء سازه‌های بتنی مختلف مثل ساختمان‌ها، پل‌ها، سدها و جاده‌ها بدانیم، چراکه استحکام کششی، شکل‌پذیری، مقاومت در برابر خوردگی و آتش‌سوزی را برای این سازه‌ها فراهم می‌کند. تاریخچه میلگرد با تکامل و پیشرفت شیوه‌های مدرن ساخت‌وساز گره خورده است. اگرچه قدمت استفاده از بتن در ساخت‌وساز به هزاران سال پیش‌ باز‌میگردد و اولین مورد استفاده از آن به ۶۵۰۰ سال پیش از میلاد و به پادشاهی نبطی بازمی‌گردد، ولی مفهوم استفاده از فولاد برای تقویت بتن و سازه مفهومی جدیدتر است که در اواخر قرن ۱۹و اوایل قرن ۲۰ مشاهده می‌شود.

۲. ناودانی پرسی
با پرس ورق‌هایی به طول ۶ متر می‌توان این نوع ناودانی را تولید کرد. البته امکان ساخت آن در ابعاد دلخواه مشتری نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند تولید ناودانی کلیک کنید.

از آن تاریخ، استفاده از این میله‌های فولادی گسترش بیشتری پیدا کرد و صنایع و با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به مرور زمان شاهد شکل‌گیری مدل‌های مختلف آن بودیم. در این مقاله قصد سعی داریم نگاهی به این صنعت داشته باشیم و تاریخچه میلگرد، انواع میلگرد، اهمیت آن، کاربردهای مختلف این محصول،‌ روش تولید و موارد مشابه مختلف را بررسی کنیم. بنابراین، فرقی نمی‌کند که مهندس، معمار، مصرف‌کننده یا ساختمان‌ساز باشید، اطلاعات این مقاله احتمالاً برای شما هم مفید خواهد بود.

ورق گالوانیزه رنگی ساده
ورق‌های گالوانیزه رنگی ساده، همان ورق‌های ساده و صافی هستند که با رنگ پوشانده شده‌اند. این نوع ورق‌ها به طور گسترده در صنعت ساختمان، برای سقف، نمای دیوار، حصارکشی و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. ورق‌های گالوانیزه رنگی ساده به دلیل دوام، مقاومت در برابر خوردگی و سهولت نصب شناخته شده‌اند.